معرفی اسکرام

طی سال‌ها، تحول بزرگی در اسکرام و کاربردهای آن در بخش‌های فناوری اطلاعات (IT) و ... مشاهده شده است. این امر درک کلی چارچوب اسکرام و متدولوژی های مرتبط را الزامی کرده است. آموزش جامع و رایگان اسکرام در اجایل‌شواین امکان را به شما می دهد که در جنبه های مختلف اسکرام عمیق تر شوید و به فردی تبدیل شوید که توانایی و عملکرد افراد را درسازمان بهبود می‌ بخشد.

 

اسکرام اساساً در مورد چیست ؟

بر اساس راهنمای اسکرام، آموزش اسکرامی که در اینجا می آموزید در درجه اول قصد دارد ارزش های اصلی اسکرام را به شما آموزش دهد، چیزی که می توانید به راحتی آن را در پروژه خود تشخیص داده و با پیاده سازی آن نتایج مطلوب بدست آورید.

 

موضوعات اصلی تحت پوشش

 

چارچوب اسکرام سه رکن اصلی دارد (شفافیت، بازرسی و انطباق)، اینها به شما کمک می کند تا دانش عمیقی از نقش ها، رویدادها و مصنوعات در اسکرام کسب کنید.

آموزش اسکرام ما در اجایل‌شو برای مبتدیان و متخصصان با هدف بهره مندی از دانش افراد حرفه ای که در این حوزه فعال هستند تجربه های متنوعی با ترکیب مناسب از دانش و نکات عملی را برای تضمین موفقیت در سطح سازمانی برای شما ارائه می دهد.

 

توجه داشته باشید، این آموزش با فرض اینکه شما در یک تیم اسکرام مشغول هستید تهیه شده است.

 راهنمای اسکرام نقش ها و مسئولیت های مجزا در اسکرام را مورد بحث قرار می دهد و اهمیت هر کدام را برجسته می کند. این موضوع شما را به یک سفر ماجراجویانه از نحوه عملکرد چارچوب اسکرام می برد که به یک تیم با عملکرد بالا اجازه می دهد تا محصولات را به صورت تکراری و تدریجی توسعه دهد.

 

اگر بخشی از یک تیم اسکرام با عملکرد بالا بودید ، این آموزش برای درک عمیق اسکرام  بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اما آن دسته از علاقه مندان به اسکرام که تجربه فعالیت در تیم های اسکرامی را هرگز نداشتند، این مطلب به عنوان یک قدم رو به جلو برای آنها عمل می کند، به طوری که دانش مرتبط با صنعت را که برای ارتقاء مهارت ها نیاز دارند به آنها منتقل می کند.

 

آموزش پیشرفته اسکرام شما را از طریق عناصر مختلف و  مهم راهنمایی می کند که شامل داستان های کاربر(user stories)، مصنوعات اسکرام(Scrum artifacts)، اجرای اسپرینت (Sprint)، نحوه بهبود سرعت تیم (velocity)، تخمین چابک(Agile estimation)، الگوهای پذیرش و گسترش اسکرام و موارد دیگر است.

 

چه کسی می تواند از این آموزش بهره مند شود؟

 

این آموزش پتانسیل این را دارد که از طیف گسترده ای از متخصصان فناوری اطلاعات، به ویژه متخصصان اسکرام، بهره مند شود. اسکرام مسترها، صاحبان محصولات، توسعه دهندگان و متخصصانی که از نزدیک با پروژه های اسکرام در ارتباط هستند، می توانند دانش خود را در مورد اسکرام بیشتر کنند و با بینش های ارزشمند کنار بیایند. متخصصان و علاقه مندان به اسکرام که دارای تجربه مرتبط هستند نیز می توانند دانش عمیقی از مفاهیم مورد بحث در آموزش روش شناسی اسکرام کسب کنند.

 

ادامه ...

 

 

مترجم : علی امینی

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها

شما هم می توانید مطلب خود را بنویسید !

در خواست عضویت

دیگر نوشته‌ها

جهت شبکه سازی و ارتباط با دیگر اسکرام مسترها و اجایل کوچ ها به گروه تلگرامی اجایل‌شو وارد شوید .​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید